Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

''Μεσσιανικός'' Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση, β' μέρος, Σωτήρης Σοφιανόπουλος

Με την παρούσα ανάρτηση παραθέτουμε το δεύτερο μέρος (το πρώτο μέρος εδώ) του κειμένου του Σ. Σοφιανόπουλου '' ''Μεσσιανικός'' Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση''. Πρόκειται για ένα κείμενο το οποίο έγραψε λίγο πριν τις ευρωεκλογές του 1999 για να ενημερώσει τον ελληνικό λαό για τους πραγματικούς κινδύνους κατά της πατρίδος μας και τα πραγματικά θέματα που θα έπρεπε να απασχολούν τον ελληνικό λαό. Το κείμενο είναι σίγουρα πολιτικό αλλά με την ουσιαστική και Αριστοτελική έννοια και όχι την ευτελισμένη σημερινή. Αξίζει πραγματικά να μελετήσουμε τις προειδοποιήσεις και την αγωνία του ιδιοκήτη των ΧΡΩ.ΠΕΙ., χημικού και ερευνητή Σωτήρη Σοφιανόπουλου, που τόσο πάσχισε για την πατρίδα μας. Άλλωστε στην ουσία των πραγμάτων ελάχιστα έχουν αλλάξει από τότε. (οι υπογραμμίσεις και επισημάνσεις με bold είναι δικές μας)

''Μεσσιανικός'' Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση (συνέχεια)

Οι Έλληνες ποτέ δεν υπήρξαμε ρατσιστές, ποτέ δεν κάναμε φυλετικές διακρίσεις, αντίθετα, πάντα αγκαλιάζαμε όλους τους λαούς από τους οποίους και παίρναμε και μεταφέραμε γνώσεις και πολιτισμό. Πάντοτε τείναμε χέρι φιλίας και προστασίας στους κατατρεγμένους, όπως η προστασία πρός τους Έλληνες πολίτες Εβραίους κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Ένα άλλο σημείο του ανθρωπισμού των Ελλήνων είναι ό,τι οι φτωχοί και εξαθλιωμένοι λαοί της Αφρικανικής ηπείρου, λόγω της δυτικής αποικιοκρατίας, έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια για το Ελληνικό στοιχείο, διότι τα ελληνόπουλα έπαιζαν με τα παιδιά των μαύρων, πράγμα που ήταν αδικαιολόγητο στους Άγγλους, Γάλλους κ.τ.λ. 

Οι Έλληνες εκείνο που αρνούνται να κάνουν σε άλλους λαούς, αρνούνται βεβαίως να το υποστούν οι ίδιοι. Η φύση και ο πολιτισμός του Έλληνα τον οδηγεί στην έντονη αμφισβήτηση του οποιουδήποτε εξουσιαστού, οποιονδήποτε πολιτικό μανδύα και αν αφορά και σε οποιανδήποτε φυλή κι αν ανήκει. 

Οι Έλληνες πιστεύουμε βαθύτατα στην ελευθερία, την ισονομία, την δημοκρατία, την ισηγορία, την δικαιοσύνη και την αγάπη προς τον πλησίον. Είμεθα πατριώτες, ναι. Αγαπούμε την πατρίδα μας, αλλά ΔΕΝ μισούμε τους άλλους λαούς. Λέμε ως εκ τούτου ΝΑΙ στους Εβραίους αλλά βροντοφωνάζουμε ΟΧΙ στους Σιωνιστάς. 



Είδαμε τελευταία ό,τι η ολοκληρωτική και ''Μεσσιανική'' αντίληψη του ''αλάθητου'' ερμηνευτή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...της δημοκρατίας... και της... νέας τάξεως πραγμάτων υιοθετήθηκε και από την συμμαχία του ΝΑΤΟ χωρίς καμία διαμαρτυρία, έστω και για τα προσχήματα από την ελληνική κυβέρνηση, η οποία υπέγραψε τους βομβαρδισμούς αλλά τάχα κόπτεται κατά αυτών και ότι πασχίζει για την προάσπιση των συμφερόντων της Ελλάδας. 

Η ελληνική κυβέρνηση δεν μάς ανέλυσε ωστόσο ποιά είναι αυτά τα συμφέροντα της χώρας που τόσο εξυπηρετούνται από την υπογραφή της Ελλάδος για να βομβαρδιστεί η Γιουγκοσλαβία και πως αντιλαμβάνεται το νέο ρόλο της Ελλάδος στο νέο ΝΑΤΟ και στη νέα παγκόσμια τάξη!

Φίλες και φίλοι παρατηρούμε λοιπόν, ό,τι ο διεθνής ''Μεσσιανικός'' Σιωνισμός, έχει πλέον καταστεί και ο ουσιαστικός κηδεμόνας της περίφημης Ατλαντικής Συμμαχίας η οποία τελείως απροκάλυπτα και αυθαίρετα πλέον έχει μετατραπεί σε ''ρομφαία πολεμιστού'' υπέρ ...υποτακτικών και προσκυνημένων... Διότι όλο το κατεστημένο του Υπ.Εξωτερικών των Η.Π.Α. (State Department) έχει καταληφθεί από τον ΔΙΕΘΝΗ Σιωνισμό, Madeleine Jana Korbel Albright, Coen, James Rubin κλπ εν αγνοία του Αμερικανικού λαού. 

Αποτελεί βαθιά πεποίθηση μου ό,τι η ισχυροποίηση της Ελλάδος περνά μέσα από συγκεκριμένες γνώσεις και πρακτικές που θα έχουν σαν αποτέλεσμα αφ' ενός την ενδυνάμωση του φρονήματος -φρόνημα σημαίνει γνώση σε συνδυασμό με τόλμη- και αφ' ετέρου την σε στέρεες βάσεις ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής πρωτίστως τροφίμων. Χωρίς οικονομική ισχύ η οποία πηγάζει εκ της παραγωγής, ούτε ευημερία, ούτε αξιόπιστη άμυνα αλλά ούτε και αποτελεσματική κοινωνική πολιτική μπορούμε να ασκήσουμε. 

Φίλες και φίλοι θεμέλιο στην εξωτερική μας πολιτική είναι η αρχή ό,τι δεν διεκδικούμε τίποτε περισσότερα από αυτά που μάς ανήκουν. Ποιά είναι, λοιπό, αυτά που μάς ανήκουν;

Είναι τα 12 μίλια στο Αιγαίο, η ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, η ένωση της Βορείου Ηπείρου και η απελευθέρωση της πατρίδος μας από τον ύπουλο Σιωνσιτικό ζυγό τουλάχιστον. 

Να μην ξεχνούμε ό,τι η αιχμή του δόρατος του Κεμαλικού κατεστημένου και του Τουρκικού επεκτατισμού είναι ο Διεθνής Σιωνισμός, διότι ο Κεμάλ Ατά Τούρκ ήτο κρυπτό εβραίος (βλέπε βιβλίο Αρχιραβείνου Joachim Prinz ''The Secret Jews'' ήτοι ''Οι μυστικοί Εβραίοι'' σελ.122)

Πιστεύουμε ακράδαντα ό,τι η φιλία του ελληνικού λαού με τον τουρκικό λαό είναι απόλυτα εφικτή υπό την προϋπόθεση ό,τι και οι δυο λαοί θα απελευθερωθούν από την ύπουλη σκλαβιά των Σιωνιστών.  

Είναι επαίσχυντο αυτό που ακούγεται από τους δήθεν συμμάχους μας ό,τι ''στο Κυπριακό δεν πρέπει να είμαστε δέσμιοι της ιστορίας'' (''Το Βήμα'', Τόμας Μίλλερ, 28.4.1999). Δηλαδή το πέρασμα του χρόνου δικαιώνει την επικράτηση της βίας και των τετελεσμένων. Ωστόσο, η αντίληψη αυτή ξαναγυρίζει την ανθρωπότητα σε εποχές πρωτογονισμού και απανθρωπιάς όταν ανεγνωρίζετο ως υπερτάτη αξία το ''οφθαλμός αντί οφθαλμού'' και όταν ο υποκριτικός φαρισαϊσμός είχε θρησκευτικό ένδυμα. Σ' αυτές τις νοοτροπίες και δοξασίες της αυθαιρεσίας ο Ελληνισμός έχει μια διαχρονική απάντηση η οποία εκφράστηκε με το ''Μολών Λαβέ'', το ''Εν τούτω Νίκα'', το ''Ελευθερία ή Θάνατος'' και το ξακουστό ''ΌΧΙ'' του 1940. 

Αλλά μήπως και ο Χριστός μας δεν βροντοφώναξε: Τελώνες και Φαρισαίοι, ψεύτες και υποκριτές; Με το δε μαστίγιο τους έδιωξε από το Ναό του Πατρός Του τους φαύλους. 

''Όστις και όποιος τους φαύλους δεν τιμωρούν αδικούν τους χρηστούς'', Ηράκλειτος  

Ελληνίδες και Έλληνες, στην πατρίδα μας πλανάται ένα βαρύ πέπλο αδιεξόδου σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής. Αυτό το αδιέξοδο αναλύεται και ερμηνεύεται μεν με διαφόρους τρόπους αλλά δεν παύει να αναγνωρίζεται ως υπαρκτό και άκρως προβληματικό. 

Ωστόσο, τα αδιέξοδα στις χώρες όπου η δημοκρατία λειτουργεί σωστά βρίσκουν την λύση τους με την ελεύθερη έκφραση και την εκλογική ετυμηγορία των πολιτών, μετά από μελέτη πρωτίστως της Ιστορίας. 

Στην ελληνική δημοκρατία, όμως το δημοκρατικό πολίτευμα χειμάζεται οικτρά διότι έχει αντικατασταθεί από μια στυγνή κοινοβουλευτική δικτατορία την οποία νέμονται οι θλιβερές κομματικές εξουσιαστικές συμμορίες, οι οποίες αντικατέστησαν την εκλογή δια του διορισμού. 

Πρώτα επιλέγεται ο υποψηφίος βουλευτής από το κόμμα και μετά εκλέγεται. Ο δε πρόεδρος της Δημοκρατίας αντί να εκλέγεται από τον λαό διορίζεται από το κυβερνών κόμμα. Η ψηφοφορία στην Δημοκρατία είναι άμεσος και όχι έμμεσος. Κανένα δημοψήφισμα δεν έγινε από την εποχή του νέου Συντάγματός μας, -παρόλο που το αναφέρει στο άρθρο 44 παράγραφος 2- επί 24 συναπτά έτη. 

Ελληνίδες και Έλληνες, σάς καλώ να σπάσετε με αποφασιστικότητα και τόλμη τον φαύλο κύκλο του πολιτικού αδιεξόδου. Το τελικό σας όπλο είναι η ψήφος σας. Σκεφθείτε με καθαρό μυαλό τις προτάσεις μας -όπως αυτές αναλύονται στο πρόγραμμα μου*- και στείλτε στα αζήτητα της ιστορίας τους άθλιους εξουσιαστές που μάς καταδυναστεύουν. 

''Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία'' Ανδρέας Κάλβος, κι εμείς προσθέτουμε και πρωτίστως Ιστορική Γνώση. 

Επιμέλεια: Ξενοφών Οικονομικός (2.10.2020)

* δεν θα κάνουμε αναφορά εδώ στο κόμμα ''Ελληνισμού'' που είχε δημιουργήσει ο Σ. Σοφιανόπουλος στις αρχές της δεκαετίας 1980. Ο λόγος που τον οδήγησε στην δημιουργία κόμματος τότε ήταν προφανώς η πίστη του ό,τι έτσι θα βοηθούσε στην απελευθέρωση της πατρίδος μας. Ωστόσο, το σύστημα -όπως ο ίδιος ο Σ.Σοφιανόπουλος έλεγε- είναι πολύ καλά οργανωμένο ώστε να εμποδίζει κάθε ανιδιοτελή προσπάθεια για το καλό της πατρίδα μας. Αυτό πολύ περισσότερο ισχύει στο πεδίο της πολιτικής. Η ιστορική εμπειρία το έχει καταδείξει.

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες σημειώνουμε πως:
-ό,τι υπάρχει σε αυτό το blog είναι αποτέλεσμα μελέτης και έρευνας τόσο των έργων του Σωτήρη Σοφιανόπουλου όσο και άλλων επιστημόνων οι οποίοι αναφέρονται όπως και οι αντίστοιχες πηγές και βιβλιογραφία.
Ως εκ τούτου τα άρθρα μας αποτελούν πνευματικό κόπο της ομάδας μας ή μεμονωμένου συναδέλφου μας που τα συντάσσει.
Το δικαίωμα χρήσης και αναδημοσίευσης του υλικού από το blog μας καθορίζεται από τον αντίστοιχο νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας Ν. 4481/2017 σε συνέχεια του Ν. 2121/1993.
-Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου μας υπό την αυστηρή προϋπόθεση επισύναψης της πηγής μέσω ενεργού συνδέσμου και αναφοράς του blog και του ονόματος του συγγραφέως του άρθρου.
-Σχόλια θα εγκρίνονται όταν είναι σχετικά με το θέμα, εννοείται ό,τι δεν περιέχουν προσβλητικούς ή απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και δεν περιέχουν συνδέσμους αμφιβόλου αξιοπιστίας.
-Όταν αποστέλλετε κείμενα μέσω σχολίων ή e-mail και δεν είναι δικά σας παρακαλείσθε να αναγράφετε την πηγή τους.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.