Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Σωτήρης Σοφιανόπουλος για την Εμπορική Ναυτιλία του Ελληνισμού: Ουδείς σκλάβος εμεγαλούργησε ποτέ ως σκλάβος, παρά μόνον όταν ηλευθερώθη

Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος και ιδοκτήτης της ΧΡΩ.ΠΕΙ. συνέταξε, τέλης της δεκαετίας του '70, αρχές του '80 ένα ολοκληρωμένο πολιτικό πρόγραμμα για την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδος. Για να γίνει αυτό εισηγήθηκε και τις αντίστοιχες νομοθετικές αλλαγές δεδομένου ό,τι όπως πολλάκις τόνιζε: ''η Ελλάδα καταστρέφεται δια των νόμων που ψηφίζουν τα κόμματα''. 

Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος δεν ήταν βέβαια φθηνός πολιτικάντης φευ! αλλά ευπατρίδης βιομήχανος και έγκριτος επιστήμων αλλά και υπεύθυνος πολίτης και μετήλθε όλων των τρόπων για να κάνει ό,τι μπορούσε για την πατρίδα μας. Ωστόσο, μόλις κατάλαβε ό,τι το πολιτικό σύστημα λειτουργεί ώς εντολοδόχο των ξένων συμφερόντων μετήλθε και της μεθόδου οργάνωσης πολιτικού φορέα υπό τον τίτλο: ''κόμμα Ελληνισμού''. Η πολιτική του αυτή προσπάθεια δεν βρήκε ανταπόκριση ωστόσο έκανε ένα τεράστιο έργο: προτάσεων, εισηγήσεων, μελετών που ακόμη μέχρι σήμερα μένει αναξιοποίητο


Με τα μνημόνια και τις ντιρεκτίβες της κομισιόν αλλά και τους νόμους που ψήφισαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων 40 ετών η Ελλάδα μας κατέστει αποικία της Γερμανίας και των λοιπών δανειστριών χωρών μας. 

Μελετώντας κανείς τα κείμενα του Σωτήρη Σοφιανόπουλου βλέπει την -από τότε- αγωνία του να μην καταλήξουμε σε αυτό που καταλήξαμε σήμερα, αναπνέει αέρα ελευθερίας αλλά και μάς θέτει προ των ευθυνών μας. 

***

Παρακάτω κάποια κείμενα του Σωτήρη Σοφιανόπουλου για το τεράστιο ζήτημα της Εμπορικής Ναυτιλίας του Ελληνισμού.Έγραφε την δεκαετία του '90 ο Σ.Σ.: 

''Εάν υπολογίσουμε ό,τι διαθέτουμε το 20% περίπου του παγκόσμιου εμπορικού στόλου (Ελλάς και Έλληνες του εξωτερικού), ευκόλως αντιλαμβάνεται κανείς ό,τι η τέχνη της θαλάσσης είναι κυρίως εις το αίμα των Ελλήνων. Ο Ντισραέλι* προσπάθησε να αποδιοργανώσει τους Έλληνας εφαρμόζων εις βάρος τους μιαν αγγλική πολιτική. Παρ' όλην όμως την έξωθεν αντίδραση και την εσωτερική προδοσία, οι Έλληνες κατόρθωσαν το ακατόρθωτο. 

Εάν υπολογίσουμε ό,τι οι Έλληνες εφοπλιστές παραγγέλουν 50 καινούργια πλοία ετησίως εις τα διάφορα ανά τον κόσμο ναυπηγεία, και αν υπολογίσουμε ό,τι η ναυπήγηση ενός πλοίου δεν αποπερατούται προ της παρελεύσεως δυο ετών, τότε, εάν τα πλοία αυτα παρηγγέλοντο εις την Ελλάδα, θα δυνάμεθα να διατηρούμε 100 ναυπηγεία εν πλήρη λειτουργία

Παρά ταύτα, διαθέτουμε μόλις τρια μεγάλα ναυπηγεία (Σκαραμαγκά, Ελευσίνας, Νεώριον Σύρου) [σημ.: τα οποία και αυτά περιήλθαν στο Ταιπεδ και σε ξένους πολυεθνικούς ομίλους] και αριθμό μικρών με πλείστα όσα προβλήματα, οικονομικής και λειτουργικής φύσεως, διαπληκτισμούς, απεργίας και σκοτωμούς, διότι η ανθελληνική κυβερνητική πολιτική έτσι διατάσσει. 

Αφού αποδεδειγμένως είμαστε οι πλέον κατάλληλοι εις τον εμπορικό ναυτιλιακό κόσμο, θα έπρεπε να αφεθούν οι έλληνες να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα ελεύθεροι από οιανδήποτε κυβερνητική παρεμβολή. Δεν χρειάζεται διακυβέρνηση η χώρα, αλλά ελευθερία ιδιωτικής πρωτοβουλίας και δράσεως. Ουδείς σκλάβος εμεγαλούργησε ποτέ ως σκλάβος, παρά μόνον όταν ηλευθερώθη''.


Στο πρόγραμμά του για την οικονομική αναγγένηση της Ελλάδας και για την Εμπορική Ναυτιλία έγραφε ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος: 

1ο. Κατάργηση του νόμου που απαγορεύει σε πλοία άνω των 18 ετών να υψώσουν την ελληνική σημαία, διότι η κατάσταση του πλοίου εξαρτάται από την συντήρηση και όχι από τα χρόνια. Κατά πόσον θα υψώσει την ελληνική σημαία θα εξαρτάται  απο την κατάσταση στην οποία ευρίσκεται. Αυτό θα προστατεύσει το πλήρωμα από τον κίνδυνο ναυαγίων. 

2ο. Θα δημιουργηθεί χρηματιστήριο ναυλώσεων στον Πειραιά. 

3ο. Θα δημιουργηθεί διαλυτήριο πλοίων με καρμανιόλα, ώστε να πέσει το κόστος διαλύσεως και έτσι να μην φεύγουν τα πλοία που είναι προς διάλυση από την Ελλάδα, αλλά και να συμφέρει να ελθουν και άλλα. 

4ο. Δημιουργία Παγκοσμίου Ελληνικής Ασφαλιστικής, ώστε να ασφαλίζονται σε ελληνική ασφαλιστική εταιρεία τα ελληνικής πλοιοκτησίας πλοία (αλλά και πολλά άλλα), συνολικής χωρητικότητας σήμερα 85.000.000 κόρων, που είναι η πρώτη δύναμη στον κόσμο. 

****

* Διετέλεσε δύο φορές Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας (1868 και 1874-1880) ενώ για τρεις περίπου δεκαετίες πρωταγωνίστησε στην αγγλική πολιτική.Έπαιξε καθοριστικό ρόλο στα δρώμενα της εποχής του ακολουθώντας αρχικά μια ήπια ειρηνική πολιτική όπου και κατέληξε στη συνέχεια σε σκληρή αποικιοκρατική.

Γεννημένος στο Λονδίνο το 1804, ο Ντισραέλι καταγόταν από μία εβραϊκή οικογένεια που είχε μεταναστεύσει στην Αγγλία από τη Βενετία το 1750. Αν και ήταν Εβραίοι, ο πατέρας του προκειμένου να προστατεύσει τα παιδιά του από τον αγγλικό αντισημιτισμό, τα βάφτισε χριστιανούς και άλλαξε το επώνυμο τους από «Ντ’ Ισραέλι» σε «Ντισραέλι»....
 
Είναι γνωστός για τον ανθελληνισμό του και τις παρεμβάσεις του -ως σύμβουλος τότε της αυτοκράτειρας της Αγγλίας- εις βάρος των συμφερόντων της Ελλάδος αλλά και μετέπειτα ως πρωθυπουργός. Θεωρούσε ό,τι ο Ελληνσιμός είναι ο νούμερο ένα εχθρός του Σιωνισμού και θα πρέπει να είναι πάντα ελεγχόμενος και υποτελής. 

Επιμέλεια: Ξενοφών Οικονομικός (24.11.2020) ©

Copyright 4481/2017


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες σημειώνουμε πως:
-ό,τι υπάρχει σε αυτό το blog είναι αποτέλεσμα μελέτης και έρευνας τόσο των έργων του Σωτήρη Σοφιανόπουλου όσο και άλλων επιστημόνων οι οποίοι αναφέρονται όπως και οι αντίστοιχες πηγές και βιβλιογραφία.
Ως εκ τούτου τα άρθρα μας αποτελούν πνευματικό κόπο της ομάδας μας ή μεμονωμένου συναδέλφου μας που τα συντάσσει.
Το δικαίωμα χρήσης και αναδημοσίευσης του υλικού από το blog μας καθορίζεται από τον αντίστοιχο νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας Ν. 4481/2017 σε συνέχεια του Ν. 2121/1993.
-Επιτρέπεται η αναδημοσίευση άρθρου μας υπό την αυστηρή προϋπόθεση επισύναψης της πηγής μέσω ενεργού συνδέσμου και αναφοράς του blog και του ονόματος του συγγραφέως του άρθρου.
-Σχόλια θα εγκρίνονται όταν είναι σχετικά με το θέμα, εννοείται ό,τι δεν περιέχουν προσβλητικούς ή απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και δεν περιέχουν συνδέσμους αμφιβόλου αξιοπιστίας.
-Όταν αποστέλλετε κείμενα μέσω σχολίων ή e-mail και δεν είναι δικά σας παρακαλείσθε να αναγράφετε την πηγή τους.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.